ブログランキング・にほんブログ村へ



facebook book 購入や質問、FBB以外でも御用の方はメールください
一緒にたのしいことやりましょう :D
IF YOU WANNA SAY SOMETHING TO ME, EMAIL ME >>>>>

hana.1990.7.14@GMAIL.COM

LETS MAKE WORLD!!!!!

love is kick

My photo
I AM ARTIST FROM FUCKIN JAPAN

Followers

Thursday, January 13, 2011

GIRLS.

ho ho ho, i watched two cinema of "two girl". i love girl friend like them. yeah all of girl have big power and we are strong . sometimes we should kill boy. ha-ha-ha. i hope i will be like Connie, Carla , Thelma and Louise . please check these cinema, if you are GIRL !!

Connie and Carla


they are just funny and their singing is fantastic. never give up your dream and if you happen bad something, you should change it at your own chance.


Thelma and Louise


 last scene make me cry.



今回は2人の女が出てくる映画を紹介。一つ目はコニー&カーラ。好きなシーンはなんといっても2人がステージへあがっている時と、おかまちゃん達との絡み。それから時々けんかするふたりも好き。人生何があるかわかんないし、もし悪い何かが起きた時でもチャンスに変えていきたいなって思った 。二つ目はテルマ&ルイーズ。これはアメリカではかなりはやった映画なんだって。高校生のときむちゃくちゃな友人から、"私とあんたみたいやったで!" って言われたから見てみたんだけど、本当にそんな感じだった。笑 変な団結力とか変な勇気とか、すごく強気なところとか。ラストシーンはなんか泣ける。でもやっぱり一番好きなシーンは追いつめられてても、大自然の中楽しそうにドライブしたりしてる時の2人の笑顔かな。この二作に通じるのは、女2人いれば、追いつめられてもなんとか楽しくてんやわんや切り抜けるってところ!もしあなたが女の子なら、ぜひチェックしてください。ね。コーヒーでも飲もう。^^おやすみ。
big love naomi xxx

No comments:

Post a Comment