ブログランキング・にほんブログ村へ



facebook book 購入や質問、FBB以外でも御用の方はメールください
一緒にたのしいことやりましょう :D
IF YOU WANNA SAY SOMETHING TO ME, EMAIL ME >>>>>

hana.1990.7.14@GMAIL.COM

LETS MAKE WORLD!!!!!

love is kick

My photo
I AM ARTIST FROM FUCKIN JAPAN

Followers

Saturday, January 8, 2011

kawaii from japan


It has visited the Shinto shrine with the friend on the sixth. there was a lot of kawaii goods shop such as old japanese style. This is lovely Japanese toys . Hagoita (looks like racket) has come to want it !! and i just decided if i send present to someone of other country , i will choice japanese toys :) what do you think about it ?










 and this is green tea shop . its famous style in japan.






 


6日は友達と二人で神社にお参りに行ってきたんだ。去年は行かなかったから、今年は気合いを入れて、おみくじを引く気まんまんで行ってきたよん。なんにも信じてないけど、なんと大吉がでました。そしてそこには神を信仰せよと書いてあった!私が信じてるのは私の神様だけだよ!多分私にとっても厳しい神様。まあ、信仰しろと言われたので、信仰します。そして今年はすごく運がいいみたい。良い事しか書いてなかってびっくりしました。待ち人きたるってどういうことでしょう。それからぶらりぶらりとしてたらかわいい雑貨やさんがたくさんあった!これぞ日本のかわいい!だよね。はごいたとか欲しくなっちゃった。


 naomi xxx

No comments:

Post a Comment