ブログランキング・にほんブログ村へ



facebook book 購入や質問、FBB以外でも御用の方はメールください
一緒にたのしいことやりましょう :D
IF YOU WANNA SAY SOMETHING TO ME, EMAIL ME >>>>>

hana.1990.7.14@GMAIL.COM

LETS MAKE WORLD!!!!!

love is kick

My photo
I AM ARTIST FROM FUCKIN JAPAN

Followers

Sunday, February 20, 2011

3 cinema of love





i wanna just tell you the good cinema of love that i watched recently. i have time of mine this week! cos my group exhibit's work was over last weekend. its so great !! yes yes ! i like time with people , but sometimes i miss only just mine.

and i watched "an education". all the time i wanna watch this movie and its also my friend favorite ones. girl's transience and beauty were expressed. its just trues about 17years old's girl. i know the feeling. she has expression of gets drunk on the adult world experienced for the first time. i know , i know. and she have already thought that it is an adult by myself. but she is just child when noticing. yep sometimes happen for me the same. and its make me sucks all the time.


 



and second cinema is "500 days of summer". this also i wanna watch always. i remind "annie hall". so lovely , art , beautiful , blah blah blah,,,, and Zooey is just cute ! sometimes so bad girl , but i like girl such as her . myster ! egocentric ! ahahahah-ahahaha! and just freedom !!!! it became my favo ! :) and my favorite scene is when summer was going to movie theater and she was smiled . then she was crying. its so beautiful . i fall in love with the scene .





third is "my sister's keeper". this is human cinema. but i think its just love story. i really fall in love with the love. too beau. cry cry cry . maybe you will be cry a lot. this love is perfect. and you might also feel love of family . especially mom's love. mom in the world is so strong. sometimes so weak. you are should tell mother your love. make her happy .


 






hello.ここ一週間で見てとりこになったラブストーリー達を紹介しようと思うよ。最近なんかおうちでゆっくりできる時間が増えて本当に嬉しい!活発な日々の間にあるこういう落ち着く時間って大好き。17歳の肖像と500日のサマーはずっとずっとずっとずっと見たくて仕方なかった映画をやっと、最近見れた。17歳の肖像はほんとうにはかなさとか美しさとか、なんかなんかなんかだった。予想通りの良い映画だった!初めて経験する大人の世界に酔いしれてる感じの表情とか、すごいよかった、自分では自分はもう大人だと思ってるんだけど、気づいたらやっぱりまだ子供で、みたいな感じとか、なんかわかる気がする。私の場合は小学校の頃からお店のレジで"は〜い、ありがと〜^^"って言われるの嫌だったけど笑 "客として扱ってよ!"ってかんじてた笑 でもお店で飴ちゃん貰えなくなった時はすごく悲しかったり。500日のサマーも良かった!なんかアニーホール的だった。でも自由な女の子は好きだな!勝手で自己中心的でも、なんか良い!自分の人生なんだから自分の世界に生きてるってのは素敵。それにゾーイはかわいすぎるぞ…。それからラストの映画が"あなたの中のわたし(my sister's keeper)"。個人的にこれがいちばんぐっとくる恋の話だった。病気ってことがひっかかったんじゃなくて、本当に純愛だったからワンワン泣いてしまった。すごく良い話だった、ほんと。もう一回今すぐみたい!


naomi xxx


No comments:

Post a Comment