ブログランキング・にほんブログ村へ



facebook book 購入や質問、FBB以外でも御用の方はメールください
一緒にたのしいことやりましょう :D
IF YOU WANNA SAY SOMETHING TO ME, EMAIL ME >>>>>

hana.1990.7.14@GMAIL.COM

LETS MAKE WORLD!!!!!

love is kick

My photo
I AM ARTIST FROM FUCKIN JAPAN

Followers

Tuesday, June 28, 2011

wtf wtf wtf








hello, i still live in earth. i always hope going to somewhere like a universe. i wanna stroll with pony. i wanna be your friend , oh pony.  am i dreamer?? ha! answer is yes. if you are girl or boy like me, you are an artist. i guess. sometimes i feel i am alone. but this answer is..... "NO". all of this world around me and they are not far . so near. they always kiss me. while i do not know. oh god.

i am not happy now, but it might be my misunderstanding. because my photo album has full of happy photos!! i just say what the fuck.

1. my friend has pink tight and this is my favorite.
2. i enjoyed my school classes
3. cool drinking
4. naked soccer made me laugh
5. i love pink and green, if i become pink, you will change green. this is love.
6. ahahahahahaha- stupid lovers.



do you enjoy your school my baby . ? . ? . ? uhu?



はろー、こちらはいまだに地球に住んでいます。本当に宇宙に行きたい。馬君と宇宙を散歩するんだ。馬君と友達になりたい。さて私はドリーマーでしょうか?答えはyesです。もしあなたが私と同じこと考えてたらきっとそれはアーティストって思うよ、想像するに。時々あたしはひとりっぽちなんじゃないかなって思ったりするけど、その答えは絶対にNOです。そんな悲劇のヒロインみたいなことはありえないんだよね、これが。すべての物事が本当にあたしの近くでくるくる回ってて、遠くに感じてる貧困の国の問題だとしても、きっと本当に近い場所をくるくる回ってるんだなこれが。宝くじで一億円当てて有頂天のおばさんも近くをくるくる回ってて、それは不幸であれ幸であれ、すべて友達なんだよねー。そして世界は私の知らない間に私にキスしてくれてるんだって、oh ゴッド。

最近私ったら不幸なんじゃないかって思ってたんだけど、アルバム見たらハッピーな写真ばっかりで、あーほんとなんてこったって感じ。ほんと知らないところで。

 1 友達のピンクのタイツが私をハッピーにしてくれた
2 アジ課題なぜか楽しめた
3 クールに飲んでる奴ら、ほらほらもっと飲まなきゃ。
4 裸サッカーほんとに馬鹿だとおもったよ、おもしろかったけど笑
5ピンクとグリーンになったとき。
6 クラスの馬鹿なカッポーちゃん。

ベイビー楽しみましょうね

love  xxxx naomi

1 comment:

  1. 地に足つけて、しっかり生きてください。
    まっ、アホな事して楽しめんのは今のうちやから充分楽しんでください。

    ReplyDelete