ブログランキング・にほんブログ村へ



facebook book 購入や質問、FBB以外でも御用の方はメールください
一緒にたのしいことやりましょう :D
IF YOU WANNA SAY SOMETHING TO ME, EMAIL ME >>>>>

hana.1990.7.14@GMAIL.COM

LETS MAKE WORLD!!!!!

love is kick

My photo
I AM ARTIST FROM FUCKIN JAPAN

Followers

Thursday, February 16, 2012

SNOW BOARD







i went to trip of snow board to Hakuba, Nagano city with member of soccer club.
my first snow board is very great ! i think so . 
the day, we enjoyed it till night . then we backed to hotel ( its amazing beautiful hotel ! ) and drunk a lot till someone puked in toilet !!!!! hahahah 
i am so sorry  people hungover . hahhaha ;D
this trip and snow board made me wanna be Shaun White ♡

一泊二日でスノボー旅行に行ってきました、
初めてのスノボー、意外と簡単だったわ笑 
でももっと合宿とかして強化して行きたいね笑 
がちゃぴんが用意してくれた宿超一流だったのに飲み会でめちゃくちゃ部屋汚してしまったね…、
本当に宿の人に申し訳ない、、最高の接客とごはんと対応でした!人に優しいことって本当に大事だなあ。
それから一緒に旅行に行ったのは、サッカー部の適当に集まったメンバーだったけれど、私やっぱりサッカー部の人みんな大好き!
こんなにいい人ばっかりなのも珍しい気が… 。
とりあえず私はショーンホワイトみたいになりたいと思たくん。笑





see ya ! naomuack xxx

No comments:

Post a Comment