ブログランキング・にほんブログ村へ



facebook book 購入や質問、FBB以外でも御用の方はメールください
一緒にたのしいことやりましょう :D
IF YOU WANNA SAY SOMETHING TO ME, EMAIL ME >>>>>

hana.1990.7.14@GMAIL.COM

LETS MAKE WORLD!!!!!

love is kick

My photo
I AM ARTIST FROM FUCKIN JAPAN

Followers

Sunday, March 11, 2012

KIDS




hello i watched this cinema named " son of rambow " 3 times between i borrow this DVD from video shop. because its awesome !!! i love way of end . it made me cry a lot . kids are so lovely i know . please  check it out. and i just back my home town, takarazuka city. and i found out my diary when i was 7 years old. and its so funny , i was laughing a lot because my word was so wrong !! sometimes kids are such as alien you know the mean.




だいぶ前にリトルランボーズという映画を見た、すっごく良い映画だったので、三回も見てしまったよ。ラストが本当に感動的で三回全部泣いてしまいました。ぜひチェックしてね。
それから今実家に帰ってきてるんだけど、小学校のときの絵日記が面白すぎて爆笑したり、ちょっと泣いたりしてました。ちなみに貼ってるのは小学校一年生の日記と二年生の日記だよん、また絵日記描こうかなあ。そして子どもって本当にいいなあって本当に思う今日この頃。








naomuack xxx

No comments:

Post a Comment